(+48) 601 183 052

26

maj, 2014

Strategia reklamy w internecie

By: | Tags: , | Comments: 7

Jaka powinna być strategia reklamy w internecie? Z jakich narzędzi skorzystać?

Pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach internetowych, a może kampanie linków sponsorowanych?

Marketing szeptany (buzz marketing) na forach internetowych, a może publikacja ogłoszeń w serwisach ogłoszeniowych?

A może public relations, relacje z mediami, publikowanie artykułów sponsorowanych i kreowanie wizerunku firmy w mediach?

A są jeszcze portale społecznościowe i Social Media, są katalogi firm, lokalizatory, porównywarki cen, serwisy z opiniami, portale skupiające różnego rodzaju oferty…

Uruchamiamy nową usługę! Doradztwo i opracowanie strategii reklamy w internecie dla Twojej firmy!

W tym tygodniu specjalne zniżki na nową usługę i 250zł na linki sponsorowane w Google Adwords od NETImage!

 

Comments

7 thoughts on “Strategia reklamy w internecie

  1. malwot

    Z mojej własnej perspektywy nie ma idealnej recepty na sukces, działa wyłącznie łączenie wielu metod, odpowiednia koordynacja i nastawianie się przy każdej usłudze na najwyższą jakość. O ile ta jakość jest zachowywana, to metody faktycznie przynoszą efekty.

  2. janiak

    Nie każda metoda promocji jest odpowiednia dla każdego biznesu. Niektóre branży są tak specyficzne, mają tak małe grono klientów, że opłacają się np. wyłącznie linki sponsorowane i trudno pozyskać klienta z internetu, ale tak akurat wygląda jedynie niewielka część wszystkich biznesów. Przy zdecydowanej większości, przez internet można sporo zdziałać.

  3. breks

    Nie każda metoda, dla każdego będzie odpowiednia. To musi być w odpowiedni sposób zoptymalizowane. Też nie ma sensu ładować ogromnego budżetu we wszystkie usługi na raz, chociaż wszystko zależy od skali działalności. Jeśli firma z góry założyła określone wydatki, to czemu nie?

  4. karpiel

    Radzę sukcesywnie poprawiać budżety widząc, że dane działania faktycznie przynoszą efekty. Niektóre usługi działają głównie wizerunkowo i to już bardziej ma znaczenie dla dużych firm. Mała firma powinna zaczynać po prostu od reklamy, ale metod rozsądnie dobranych pod budżet.

  5. jacek plesc

    Prawda jest taka, że pod każdą branżę stosuje się inne metody i nie ma na pewno takiej zasady, że dla każdego dana usługa będzie odpowiednia. Strategia reklamy powinna zakładać przeanalizowanie za i przeciwn przy każdej pozycji. Oczywiście wiele zależy od budżetu. Jeśli możecie faktycznie bardzo dużo wydać, to możecie też pozwolić sobie na testowanie.

  6. darek jarek

    Nie złotej recepty – do każdego biznesu należy podejść w inny sposób, techniki i narzędzia testować. Jedynie w taki sposób istnieje szansa na rozsądne decyzje. Pozycjonowanie? W 99% przypadków będzie opłacalne, ale najpierw produkt musi być dobry, cena sensowna. Żadna promocja nie sprzeda gównianego produktu.

  7. radek kuber

    99% firmy korzysta z dokładnie tego samego. Z każdego narzędzia można dużo wyciągnąć, ale wcale to nie jest proste. Wymaga perfekcji, zaangażowania. Dobrze jest np. stopniować metody – zaczynamy od jednego, poprzez kolejne. Wiele zależy od typu biznesu – czy zależy na ruchu już teraz, czy dopiero za jakiś czas.

You must be logged in to post a comment.