(+48) 601 183 052

20

mar, 2014

SEO Copywriting – jak pisać dobre SEO artykuły

By: | Tags: , | Comments: 4

Kreatywność ułatwia zbudowanie dobrego serwisu internetowego. Kreatywność pomaga również w pozycjonowaniu stron internetowych, w budowaniu wizerunku Twojej firmy, w kontaktach z partnerami. Kreatywność pomaga Ci zaistnieć, bo potrafisz wyróżnić się z tłumu! SEO Copywriting jest techniką pisania artykułów, która niesie za sobą wiele korzyści. Przede wszystkim jest to wiedza, informacja – przekaz dla czytelnika. Musi być to przekaz ciekawy i wartościowy. Musi się wyróżniać na tle innych. Ale SEO Copywriting to nie tylko zawartość tekstu. To również optymalizacja i redagowanie tekstów pod kątem pozycjonowanie stron internetowych. SEO Copywriting jest idealnym narzędziem dla budowania solidnego SEO zaplecza dla Twojego serwisu internetowego. Jest również idealnym narzędziem reklamy, bo w tekście możesz zareklamować swój produkt lub usługę. Możesz zamieścić banner reklamowy. Jednak pamiętaj, że aby tekst był ciekawy nie może być reklamą…

Zapytaj o ofertę NETImage

SEO Copywriting, czyli redagowanie i pisanie artykułów pod kątem pozycjonowania stron internetowych jest idealną techniką wspierania procesu optymalizacji i pozycjonowania serwisów internetowych. Wyszukiwarki internetowe pochłaniają wartościowy content z ogromną przyjemnością. Odpowiednio zoptymalizowane teksty są dla wyszukiwarek internetowych bardzo łakomym kąskiem – za co witryny posiadające wartościową treść są odpowiednio nagradzane. Możliwości, jakie daje SEO Copywriting w pozycjonowaniu są naprawdę duże. Obecnie wielu pozycjonerów z całego świata nie wyobraża sobie swojej pracy bez odpowiedniego wykorzystania zalet, jakie dają zabiegi przeprowadzane na tekście pisanym. SEO Copywriting to jednak nie tylko pisanie i redagowanie artykułów publikowanych w internecie na potrzeby pozycjonowania stron internetowych. SEO Copywriting to również redagowanie tekstu na Twojej stronie internetowej, w Twojej ofercie, w opisie Twoich produktów i usług, w Twoim Newsleterze, wiadomości elektronicznej czy dokumencie prawnym lub finansowym. Pamiętaj o tym!

Wartościowy artykuł powinien posiadać następujące cechy:

    • Artykuł musi być ciekawy dla czytelnika. Musi zawierać wartościową treść i nie może być reklamą. Tekst musi być neutralny i obiektywny!
    • Tekst powinien zawierać słowa kluczowe, na które chcesz zwrócić uwagę czytelnika. Mogą to być słowa kluczowe dla wyszukiwarek internetowych lub wartości i cechy firmy, na które kładziesz największy nacisk.
    • Publikacja nie może być kopią innego tekstu, lub zlepkiem innych artykułów. SEO Copywriting jest bardzo wrażliwy na copy paste. Zjawisko duplicate content może spowodować znaczne konsekwencje wymierzone przez wyszukiwarki internetowe, takie jak obniżenie rankingu lun nawet wykluczenie z niego! Unikaj kopiowania treści i wklejania tego samego artykułu gdziekolwiek. Bądź konsekwenty, kreatywny i uczciwy!
    • Artykuł musi być odpowiednio zoptymalizowany – ważne są nie tylko słowa kluczowe, linki w nim zawarte, tytuł, długość, gęstość słów kluczowych, ale również zawartość merytoryczna oraz dostosowanie treści do audytorium.

Pamiętaj, ze SEO Copywriting to integralna część marketingu internetowego, bez którego pozycjonowanie stron www oraz budowanie Twoje wizerunku w internecie nie istnieje! Pamiętaj również, że SEO Copywriting to nie kopiowanie cudzych treści i faszerowanie tekstu słowami kluczowymi – to przede wszystkim bardzo dobre artykuły z wartościową treścią zawierające odpowiednią gęstość słów kluczowych i rozsądnie linkujące. Tylko takie artykuły mogą stać się popularne wśród czytelników. A taki jest właśnie cel – czym więcej osób zainteresuje się Twoim artykułem, tym więcej Twoich potencjalnych klientów, tym mocniejsza wartość treści oraz linków w niej zawartych, tym bardziej popularna jest Twoja firma, jest wyżej w rankingach, ma więcej klientów, a Ty większe zyski i szybszy rozwój! Naprawdę warto budować dobrą treść w Internecie!

Zapytaj o ofertę NETImage

Comments

4 thoughts on “SEO Copywriting – jak pisać dobre SEO artykuły

  1. bartson

    Poza wszystkim co wymieniacie bardzo ważna jest również specjalizacja. W momencie kiedy tekst jest napisany przez specjalistę, sam będzie zdobywał do siebie odnośniki z innych serwisów, po prostu inni będą chcieli do niego linkować. Dlatego jeśli chodzi o treści uważam, że nie ilość, a jakość ma największe znaczenie – przynajmniej w dłuższej perspektywie czasu.

  2. marwel

    Dokładnie – słowa kluczowe, słowa kluczowe, a najważniejszy przekaz. Wiadamo, że użycie konkretnych sformułowań jest istotne ku temu, aby tekst fajnie wchodził w wyniki, ale tym bardziej ten efekt będzie lepszy, jeśli tekst sam będzie dla siebie zdobywał odnośniki. To mityczne naturalne pozycjonowanie, które jednak jest możliwe do realizacji.

  3. ania mysiak

    A śródtytuły i odpowiednie zastosowanie H2 itd? Wiadomo, to już kwestia odpowiedniego ozasadzenia tekstu na stronie internetowej, ale również musi być tak, że treść tych śródtytułów była sformułowana tak, aby wzbudzała zainteresowanie. I tutaj również trzeba przeanalizować czego konkretnie ludzie szukają…

You must be logged in to post a comment.