(+48) 601 183 052

16

kwi, 2014

QR Code sposobem na wyróżnienie się!

By: | Tags: , , | Comments: 4

Jak się wyróżnić w świecie, gdy z każdej strony, na każdym kroku, uderzają w nas przeróżne formy reklamy?
W internecie są to przede wszystkim spamerskie maile, natrętne bannery reklamowe, niechciane linki sponsorowane.

W gazetach i w telewizji zdarza się, że więcej jest reklam niż treści.

Na ulicach dosłownie wszędzie widoczne są zewnętrzne nośniki reklamy takie jak billboardy reklamowe, blow-up, reklamy mobilne na samochodach czy przyczepach, słupy reklamowe, ulotki wręczane do rąk i wciskane za wycieraczkę samochodu…

JAKIE TO JEST MONOTONNE I NIEZAUWAŻALNE!!!
Jak więc się wyróżnić?
Myślę, że fajnym pomysłem są kody 2D (inaczej mówiąc fotokody, QR kody). Spotkałem się z tymi dziwnymi krzaczkami około 5 lat temu przy okazji współpracy z jednym z operatorów telefonii komórkowej. Odświeżył je w mojej pamięci Pan Piotr Herbeć, właściciel Grupy Herbeć do której mam przyjemność należeć, przedsiębiorca, a prywatnie przemiły człowiek.

Zapytaj o ofertę NETImage

Kilka lat temu nie widziałem ciekawego zastosowania tego wynalazku. Dziś w dobie smartfonów, tabletów jest to potężne, myślę że ciągle niedoceniane, narzędzie reklamy!

Wystarczy, że ktoś swoim smartfonem zeskanuje kod 2D i automatycznie wykonywana jest zaprogramowana akcja.

Przykład:

Zeskanuj poniższy kod, a otrzymasz moją pełną wizytówkę.

Kod 2D (QR Code) NETImage

Kod 2D (QR Code) NETImage

Jakie może być zastosowanie kodów 2d (QR Code)

Przykładowe zastosowania takiego fotokodu mogą być następujące:

– przeniesienie na daną stronę internetową (w tym przypadku dobrze by było, żeby strona była przygotowana pod urządzenia mobilne). Może to być strona specjalnie przygotowana pod akcję reklamową, np. z możliwości zakupu, czy zapisania się na newsletter.

– reklama na samochodzie, niby normalna zwykła pospolita reklama. Ale jak do tego dołożymy jeszcze jakiś ciekawy pojazd…

Biro kody 2D (QR Code)

Biro kody 2D (QR Code)

Zwraca uwagę?

– identyczny efekt można uzyskać za pomocą ulotki, wizytówki, reklamy w gazecie, na bilboardzie czy słupie reklamowym.

Na przykład udzielasz pożyczek, sprzedajesz ubezpieczenia czy inwestycje finansowe przygotuj formularz zgłoszeniowy w formie mobilnej, utwórz odpowiedni fotokod i używaj go w swojej kampanii reklamowej na dowolnym jej nośniku!

Zainteresowanych wyżej przedstawionym autem zachęcam do obejrzenia poniższego krótkiego filmu.

Jeżeli nie masz pomysłu na reklamę dla swojej firmy, albo masz pomysł, ale nie wiesz jak go zrealizować jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Zapytaj o ofertę NETImage

Comments

4 thoughts on “QR Code sposobem na wyróżnienie się!

  1. netimage

    Kod może mieć wiele zastosowań, na przykład może przekierować na stronę internetową, gdzie można poczytać na przykład o wspomnianym samochodzie czy wręcz go kupić, może to być też wizytówka z danymi kontaktowymi (imię i nazwisko handlowca, adres strony www, mail, numer telefonu). Czytanie kodu może też powodować pobranie aplikacji. Zastosowań może być wiele. Cel jest taki, aby właściciel smarfona w łatwy sposób mógł wykonać jakąś czynność.

  2. tadziak

    Czytałem już o tym. Jak dla mnie to oferta bardziej pod większego gracza i raczej po firmy z produktami pod klienta bogatego. Nie każdy ma urządzenie, które pozwala odczytać kody i raczej poczekamy jeszcze lata zanim to się upowszechni, ale nie ma co ukrywać, że nowinka bardzo ciekawa…

  3. badak

    Metoda jak na razie wykorzystywana głównie przez większych graczy – i na razie raczej się to nie zmieni, chociaż inicjatywa ciekawa. Często te kody wykorzystywane są w reklamach i tutaj faktycznie ma to sens. Dla małej firemki raczej mizerne zastosowanie.

You must be logged in to post a comment.