
6
paź, 2014
Google w natarciu! Po Pandzie nadchodzi Pingwin 3.0.
We wrześniu tego roku nastąpiła aktualizacja algorytmu Panda wyszukiwarki Google, był to Panda Update 4.1. Aktualizacja skupiała się na małych i średnich firmach, a celem tej aktualizacji było łatwiejsze pozycjonowanie stron mniejszych firm i ich skuteczne dotarcie na wyżyny pozycji w wyszukiwarce Google. Aktualizacja Panda 4.1 dotknęła od 3% do 5% zapytań Google.
Nie minęło zbyt dużo czasu, a już zapowiadany jest Pingwin 3.0! 4 października ubiegłego roku miała miejsce ostatnia duża aktualizacja w wersji Pingwin 2.0.
Jak zapowiedział Gary Illyes z Google podczas Search Marketing Expo East nie będzie to tylko odświeżenie algorytmu, ale jego nowa odsłona!
„(…) Google may be launching a Penguin algorithm refresh sometime next week. This is not just a refresh, but a large re-write of the algorithm that took Google almost a full year to release.”
„Gary added that the Penguin refreshes will be more frequent because of the new algorithm in place.”
Czekamy z niecierpliwością na aktualizację i mamy nadzieję, że będzie to solidna i pozytywna zmiana. Do tej pory wyniki w Google w wielu przypadkach ani drgną jak zamrożone. Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google już od dawna nie jest tylko i wyłącznie linkowaniem. Jest to złożony proces, zależny od wielu czynników. Niestety nawet rzetelnie wykonane prace mające na celu kreowanie wizerunku firmy w internecie i jej skuteczną reklamę bardzo często nie przekładają się na wyniki w Google. Mało tego, strony które są w czołówce bardzo często są mało merytoryczne, przeoptymalizowane i spamersko linkowane. Czas z tym skończyć!
————————————————————————————-
W nocy z 17 na 18 października miała miejsce aktualizacja Pingwin 3.0. U nas stabilizacja i wzrosty. Spektakularnych spadków brak!
You must be logged in to post a comment.