(+48) 601 183 052

24

lip, 2014

Jak skutecznie reklamować biznes internetowy?

By: | Tags: , , , , , , | Comments: 0

W zależności od tego jaki biznes prowadzimy, jakie produkty sprzedajemy czy usługi świadczymy potrzebna jest inna strategia reklamy! Dobra agencja interaktywna nie może każdemu klientowi proponować tych samych rozwiązań. Każdy przypadek jest inny i wymaga innego podejścia. Czasem stosowane są narzędzia promocji odpowiednie dla rynku lokalnego, czasem dla rynku globalnego. Inaczej wygląda reklama warsztatu samochodowego, a inaczej reklama sklepu internetowego. Inaczej wygląda promocja sklepu internetowego jako całości, a inaczej promocja konkretnego produktu czy akcji sprzedażowej.

Jak więc rozreklamować firmę? Jak zareklamować produkt, a jak reklamować sklep internetowy, zakład usługowy, blog, portal społecznościowy, aplikację mobilną czy innego rodzaju produkt lub usługę? Czym jest kreowanie wizerunku firmy? Jak walczyć ze złymi opiniami o produkcie, usłudze, pracowniku lub pracodawcy?

Narzędzia marketingu internetowego są bardzo zróżnicowane. Jednak skuteczna reklama w sieci wyróżnia się przede wszystkim tym, że jest dopasowana do konkretnych potrzeb i posiada konkretny mierzalny cel. Jakie narzędzia promocji wybrać dla Twojej firmy i w jakich proporcjach?

  • Public Relations (PR i ePR) w mediach internetowych i papierowych
  • Marketing szeptany (buzz marketing) na forach i blogach internetowych
  • Pozycjonowanie strony www w wyszukiwarkach internetowych (SEO)
  • Kampanie linków sponsorowanych zarówno w Google Adwords, jak i innych sieciach reklamowych czy sieciach kontekstowo-behawioralnych takich jak Adkontekst
  • Publikowanie ogłoszeń w serwisach ogłoszeniowych takich jak olx.pl czy gumtree.pl, systemach zleceń takich jak oferia.pl czy favore.pl, wykorzystywanie portali aukcyjnych takich jak allegro
  • Wykorzystanie portali społecznościowych (social media), aktywne prowadzenie własnego profilu i budowanie społeczności
  • Umiejętne wykorzystanie własnej strony internetowej zarówno pod kątem SEO (skutecznego pozycjonowania w internecie), jak i Web Usability (użyteczności i funkcjonalności strony internetowej) oraz skuteczności sprzedaży

Czytając ten artykuł pewnie czekasz na jedną receptę, która okaże się skuteczna w Twoim biznesie. NIESTETY! To jest niemożliwe. Każdy przypadek jest inny. Także Ty potrzebujesz strategii dopasowanej do Ciebie, Twojej firmy i Twoich klientów.

Zapytaj o ofertę Netimage

Napisz do nas na info@netimage.pl. Podaj nam adres Twojej strony internetowej i odpowiedz na 2 poniższe pytania:

Jaki jest obszar świadczenia Twoich usług? Czy jest to miasto, czy może województwo, cała Polska, Europa, a może cały Świat?

Jaki cel lub cele chcesz osiągnąć dzięki zaplanowanej kampanii. Czy interesuje Cię sprzedaż konkretnego produktu, a może chcesz po prostu pozyskać nowych klientów? Napisz nam jakie są Twoje pomysły na realizację tych celów.

W odpowiedzi otrzymasz ofertę na przygotowanie strategii reklamy, która odpowie na pytania jak zareklamować firmę, jak się skutecznie reklamować w internecie, jak promować stronę internetową i gdzie się reklamować, aby podjęte działania były skuteczne i przyniosły zamierzony skutek.

Zapytaj o ofertę Netimage

 

You must be logged in to post a comment.