(+48) 601 183 052

21

lis, 2014

Depozycjonowanie i usuwanie negatywnych opinii

By: | Tags: , , | Comments: 0

Co to jest depozycjonowanie?

Depozycjonowanie to działanie odwrotne od pozycjonowania stron internetowych. Celem jest maksymalne obniżenie pozycji danej strony internetowej lub linku w wynikach wyszukiwania Google na określone frazy, łącznie z próbą całkowitego wykluczenia z wyników wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek internetowych.

Wiele osób szuka usług depozycjonowania widząc w tym rozwiązanie swoich problemów z negatywnymi opiniami o swojej firmie. Pamiętajmy jednak, że celowe działanie, które jest szkodliwe dla dowolnych stron internetowych jest przestępstwem i należy mocno się zastanowić zanim tego typu działania rozpoczniemy.

Poza tym depozycjonowanie NIE JEST SKUTECZNYM ROZWIĄZANIEM! 

Pamiętajmy, że serwisów nam niesprzyjających może przybywać, mogą się pojawiać nowe wątki na forach i blogach – czy zatem każdy z tych serwisów będziemy depozycjonować?

Czy będziemy depozycjonować serwisy tak mocne jak forum.gazeta.pl i inne tego typu?

Zacznijmy od najpopularniejszych potrzeb właścicieli firm.

Usuwanie negatywnych opinii i komentarzy

Negatywne komentarze to najczęstszy problem. Usuwanie negatywnych opinii o produkcie, usłudze, marce, pracodawcy, miejscu to najczęstsza potrzeba firm, które chcą oczyścić wizerunek firmy w internecie.

Usuwanie danych z Google

W szczególnych przypadkach możliwe jest żądanie od Google usunięcia danego linku z wyników wyszukiwania.

Jak więc postępować, jeżeli mamy problemy z opiniami w internecie?

Kreowanie wizerunku w Internecie

Zacznijmy od podstaw, czyli od swojej oferty, strony internetowej i zarzutów, które są nam stawiane przez internautów. Ważne jest, aby wyeliminować wszelkie niedogodności z naszej oferty, by nie potęgować kolejnych zarzutów. Warto zbudować na swojej stronie dział referencji i publikować rekomendacje od swoich klientów, potwierdzające wiarygodność firmy. Najlepiej, aby to były referencje w formie pisemnej. Ponadto warto klientów prosić o opinie w Mapach Google i na Facebook. Te wszystkie pozytywne opinie będą naszym wiarygodnym argumentem w walce z negatywnymi komentarzami.

Następnie należy przeprowadzić dokładną analizę serwisów, w których negatywne opinie są opublikowane i sprawdzić datę ostatnich wpisów, możliwość odpowiadania pod postem na danym forum, sposób sortowania postów i miejsce w Google na wrażliwe dla nas frazy (na przykład nazwa firmy + opinie).

W zależności od ilości negatywnych opinii i miejsc, gdzie te negatywne opinie są publikowane należy przystąpić do działania. Możliwości jest bardzo wiele i zależą one od konkretnej sytuacji i konkretnego problemu.

Jeżeli chcesz otrzymać darmową analizę Twojej sytuacji
i rekomendację działań napisz do nas teraz na adres mailowy info@netimage.pl.

Zapytaj o ofertę Netimage

You must be logged in to post a comment.