(+48) 601 183 052

20

mar, 2014

Czy potrzebna jest reklama w internecie?

By: | Tags: , , , | Comments: 5

Dobra strona internetowa, szeroki asortyment i wykwalifikowana kadra pracownicza to jeszcze nie wszystko. Klient musi Cię znaleźć, poznać Twoją ofertę i z niej skorzystać. Coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z wagi światowej wirtualnej sieci w ich biznesie i zaczyna dbać o swój wizerunek w Internecie. Aby jednak dotrzeć do klienta końcowego niezbędne są odpowiednie działania marketingowe! Niekoniecznie muszą być to kampanie reklamowe z budżetem kilkumilionowym. Media społeczne, marketing szeptany, pozycjonowanie  w Google Twojej strony, www, prowadzenie bloga, czy newsletter to tylko wybrane działania, które skutecznie mogą wypromować Twoją w firmę w sieci, w której czeka ją na Ciebie miliony Twoich potencjalnych klientów! Internet stał się pełnowartościowym medium reklamowym.

Zapytaj o ofertę NETImage

Na co warto zwrócić uwagę?

  • Pozycjonowanie stron www – miliony potencjalnych Twoich klientów szuka w internecie za pośrednictwem Google produktów i usług. Jeżeli Twojej firmy nie ma na pierwszej stronie wyników wyszukiwania tracisz klientów i pieniądze!
  • Linki sponsorowane – jeżeli chcesz zwiększyć liczbę odwiedzających Twoją witrynę możesz skorzystać z linków sponsorowanych.
  • Marketing szeptany - wpisy na forach, czatach, komentarze do artykułów branżowych, udział w grupach dyskusyjnych to tylko niektóre elementy marketingu szeptanego. Buduj swój wizerunek w oparciu o wspomniane narzędzie, które są pełne Twoich potencjalnych klientów.
  • Marketing afiliacyjny – odpłatne umieszczanie linków lub bannerów reklamowych na swoich portalach czy blogach. W metodzie afiliacyjnej bardzo często partnerzy rozliczają się tylko i wyłącznie za wykonane transakcje. Jest to o tyle korzystne, że firma korzystająca z sieci afiliacyjnej płaci tylko za efekty. W Polsce działa już kilka sieci afiliacyjnych (Novem, Zanox, Afilo).
  • Kampanie banerowe i mailing – umieszczanie bannerów w serwisach, które odwiedzają nasi potencjalni klienci oraz wysyłanie maili z naszą ofertą to kolejny sposób na pokazanie swojej oferty w internecie.
  • Newsletter - daj swoim klientom możliwość otrzymywania od Ciebie newslettera. Zyskasz dzięki temu stałych klientów, do których będziesz miał kontakt. W wysyłanych do nich wiadomościach możesz przedstawiać swoją nową ofertę, promocje, przesyłać życzenia świąteczne, dzięki czemu nie pozwolisz o sobie zapomnieć.
  • Blogi - ostatnio bardzo popularne miejsce wyrażania swoich opinii, dzielenia się wiedzą, prezentowania oferty… Blog jest świetnym narzędziem wspomagającym pozycjonowanie strony oraz wspierającym działania marketingowe Twojej firmy. Powinieneś mieć swojego bloga!
  • Media społeczne - naszym zdaniem nowy kanał komunikacji pomiędzy ludźmi. Jeżeli chcesz być obecny w internecie powinieneś być obecny w portalach społecznościowych.

Skuteczna kampania reklamowa znacznie zwiększy obroty Twojej firmy i Twoje zyski. Przekonaj się o tym!

Zapytaj o ofertę NETImage

Comments

5 thoughts on “Czy potrzebna jest reklama w internecie?

  1. netimage

    Doradzamy minimum 1000zł miesięcznie i mądrze dobrane frazy. Dobrze zoptymalizowana kampania to podstawa, by pieniądze nie przepadały w zastraszająco szybkim tempie bez zauważalnych rezultatów. Radzimy zlecań tego typu działania specjalistom. Uczenie na własnych błędach może w tym przypadku okazać się bardzo kosztowne.

  2. marcelos

    hmmm… chyba trochę mijacie się z prawdą, bo raczej dla kogoś kto zajmuje się fryzjerstwem w średniej wielkości mieście taki budżet będzie złym pomysłem i ogólnie – nieosiągalny. Budżet zależy też od branży. I wcale nie jest powiedziane, że mając 200 złotych budżetu miesięcznego nie da się zdobyć dużej bazy klientów, tj. jak najbardziej możliwe.

  3. tosiek m.

    Moje analizy pokazują, że reklama w internecie jest dużo bardziej opłacalna niż ta w radio i prasie. Przede wszystkim tutaj łatwo można wszystko zmierzyć, przy radio i prasie jest to o wiele trudniejsze. Koszt dotarcia do klienta wychodzi zdecydowanie najniższy, i to się opłaca.

  4. jacenty

    To za co lubię reklamę w internecie jest mierzalność działań – tutaj można łatwo rozliczyć każdy grosz i sprawdzić co wynikało z danej inwestycji. Nie ma czegoś takiego że wydaje się majątek i strzela w ciemno, tak jak przy reklamie telewizyjnej. Tak to przynajmniej widzę ze swojej perspektywy.

You must be logged in to post a comment.